probleem typ..?

alltså, ha problem med va jag ska skriva om här?! blir liksom jämt idag ha jag... imon ska jag... då gjorde ja de... & ja, ni fattar nog! hehe, kom gärna med förslag.

får väl bli samma visa idag igen då, hade tänkt plugga & träna lite, sen ska ja hinna med en sväng in till värnamo. & ihelgen ska jag ju tydligen till gbg på 60-års fest -.- föräldrar, ååh-.- när ja egentligen skulle åkt på 15-år fest hos min filippa ! så mkt roligare, men filippa du får ha en super rolig fest, utan mej vill säga ;( <333


Kommentarer
Postat av: matilda

söta syster .

2010-09-09 @ 21:23:37
Postat av: filippa

men elin!! du ska komma ;o du kan träffa han gamlingen precis innan han dör ist ;p VI SES IMON! ;) puusss! <33333

2010-09-10 @ 16:46:27
URL: http://filippamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0