blablabla..

hejhallå.

nyss varit ute o gått en timme me pappa o syster. egentligen ha jag absolut ingen tid för att sitta här o glo.. men blir ju alltid så iaf! undrar varför,

igår va de konfirmation hela dagen lång, helt okej. blev ju nästan ingen läsning så. haha, shiet va klantig ja e. seriöst. helt plötsligt igår när vi gick tipspromenad ramlade jag o skrapa upp knät, normalt liksom?!

& vet ni, den 1 oktober ska min syster o hennes kille få hem en liten hundvalp :) elr liten o liten, typ lika stor som loke e nu, hehe! en rottweiler, myyyyys!!
den 7 oktober ska ja göra en super läskig grej, borde egentigen "plugga" inför de och massa men då blir ja säkert bara mer nervöös. :p
sen den 8:de åker ja iväg till kaprun/österrike, läääääääängtar sjukt mkt! vill ha vinter nununu!

nu vet ni de, hade snart tänkt träna lite. blir nog en stund på motionscykeln. kan o får ju inte springa pga mina benhinnor;s sen blir de förmodligen lite pluggggg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0