finner inga ord.. sjukt

jag snor min systers ord, för dom stämmer så jäkla bra ! .. :'(

: folk säger att allt som händer har en mening . men allt som händer kan omöjligt ha en mening ! OMÖJLIGT ! livet är så jävla orättvist .. ingen förtjänar något sånt här ! ingen ..
<3 jag tänker på er hela tiden.

jag hinner verkligen aldrig blogga, skolan och träning tar verkligen upp all tid .. o snart åker ja iväg två veckor, på fredag åker ja nämligen till underbara sölden! :) bästbästbäst
fast vem vet, ha ju med mej datorn dit så klanske blir ett inlägg därifrån, fast de skulle ja inte tro.

jasmine ligger förmodligen på stranden o sola o sån skit nu, inte avundsjuk. verkligen inte. hehe.
o idag ha ja haft utvecklingssamtal, gick bra. faktiskt.

asså, ja måste fixa nu header ;o typ nu. o sen hade ja tänkt kolla lite i engelska böckerna eftersom ja ha prov på torsdag, kuuuuuuuul.

på torsdag ska ja tydligen hinna åka fram o tbx t gbg efter skolan :o ge mej lite mer tid, tack.

ha det så bra alla tusen läsare :)

slänger in något bild, bara för ja varit så dålig på att uppdateraa.



fint.



vi bjudeer så mkt på bilderna.





Kommentarer
Postat av: ellinorjohansson

Underbara elin du vet att jag finns<3 jag ska ge dig en BAMSE kram imon!<3



super fina bilder gullet ;) <3

2010-10-19 @ 18:25:18
URL: http://yaaakenfjaaaken.blogg.se/
Postat av: ellinorjohansson

svar: elin jag älskar dig oxå! <3 finns gumman! <3

2010-10-20 @ 21:50:20
URL: http://yaaakenfjaaaken.blogg.se/
Postat av: filippa

Elin, jag vet att det blir tufft och jag vill att du säger till om jag kan göra något. För du vet att jag finns och vill alltid göra det. Du är en äkta vän, som jag alltid vill lite på och stötta.

Älskar dej supermkt & du är helt fantastisk! Gud är med dej! <333

2010-10-20 @ 22:17:20
URL: http://filippamagnusson.blogg.se/
Postat av: jasmine

Elin, jag älskar dig & finns för dig och om du vill snacka så är jag alltid här för det! Du kan ringa mig vilken tid på dygnet & jag ska prata med dig! :* <3 älskar dig & jag vet att det är svårt ibland och kanske även vet va det gäller och isf håller jag med om att det suger verkligen, ingen ska behöva lida och må dåligt! det är bara sjukt! men du ska veta att jag finns & du SKA prata med mig när du kmr hem. Puss älskar dig hjärtat! <3

2010-10-26 @ 11:08:23
URL: http://jjasminee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0