tro, hopp & kärlek

tjingeling

jaha, det ena tråkiga efter de andra tyyp ! ingen kommentar om de .

men iaf, än sålänge idag har det inte hänt vidare mkt.. blir förmodligen att va me jasmine och kajsa en stund senare ' och imon blir det antingen rix fm i halmstad med jasmine, kajsa och maja :) elr att va med filippa som man inte träffat på 1000000 år . sen ska jag ju jobba hela veckan, och sen bara 2 veckor kvar tills skiten sätter igång igen! ska se till och ta vara på den sista tiden' finns sååå mkt jag vill göra

men aja, ha ju köpt system kamera! gillas väldigt mke

är inte inne på min data nu men kanske slänger in lite bilder ikv.
sen ska jag fförsöka fixa ny header i veckan!

puss


o juste, jag ha faktiskt namnsdag idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0