baaad update

uppps, lite dålig uppdatering här jaa ;s kan ju inte påstå att de e roligt, fast en dag som denna gör det inte mej något ! regnar & skit -.- usch! åå gud vilket dåligt humör jag är på idag' buuuhu! 
no life todaay.

i måndags blev det ju då iaf halmstad med jasmine, blev massa sol&bad hela dagen! :) på kvällen åt vi god mat, spelade minigolf och tog ett kvällsdopp.. fast blev dåligt väder under kvällen så gick ju typ inte va ute sen.. sen på tisdags va vi inne i stan typ hela dagen, köpte inte så hemskt mycket ! blev en tröja & endel smycke.
sen tåg vi tåget hem vid sex tiden, då träffade vi på linnea&lovisa :) trevligt.

sen var jag i linköping, tänker inte berättta om de men de va inga toppen dagar precis..

igår inhandlade man två par skor (: najsss. träffade jasmine lite också, & moster & hennes familj va här hela dagen oxå! guuuuuud vilken söt kusin jag har (a' hihi.

o juste, ELIN SVENSSON-VÄRLDENS KLANTIGASTE ! ;D HAHAHAH! trillade med cyklen igår när jag o jasmine skulle över järnvägen, shiiiet alltså :o fick oss ett gott skratt iaf ! ont gjorde de me, herregud. 
sen videoklippet, hahahha !

bjuder på lite bilder sen halmstad också'



















bleeev visst ganska många, & de finns massor mer ! men nu får de vara nog :) <3

viill se eclipse nu också, inte haft tiid! får se om det blir imorgon, annars vet jag inte när det blir av.. lite efter som vanligt (y)

ska tydligen ut o hjälpa mamma&pappa där ute i trädgården -.- wiiiho!

pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilka steeeeeeekar bilder ;D <3

2010-07-21 @ 16:47:13
URL: http://jjasminee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0