övertrött

jaa, jag är sjukt trötttt! jobbar o sliter med världens tråkigaste jobb. usch.
imon blir den värsta dag, ganska säker på de' fast som tur är kmr filippis hit en stund under kvällen :) evigheter sen vi träffades så de få bli en låååååååång promenad med massa snack.

inatt kmr matilda hem från grekland också, sen flyttar hon ju om typ 2-3 veckor! hate it!! kmr bli sjukt ensamt och tråkigt, men ihelgen ska vi umgås en massa ha jag bestämt sen kmr jag besöka henne dygnet runt ?! hihi.



syster o jag i spanien förra sommaren, checka mitt korta håår :o och helt osminkad o fin :)



på hennes student iår<3 älskar deeeeej

Kommentarer
Postat av: matilda

vad söt du är =) även om jag inte bor hemma så är du ju alltid välkommen att komma & hälsa på :) det vet du . älskar dig också <3

2010-08-05 @ 10:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0